Oct 31, 2011

E shtune 29 TETOR 2011


Permbledhje e nje mbremje:
Te shtunen ne daten 29 tetor 2011 tek "Les Amis" ne Tirane u mblodh nje grup te rinjsh te cilet folen rreth iniciatives se re: PERfACTs...
Cilet jemi ne?
Pse e prezantojme kete projekt per te gjithe ju "FALAS"?
Cila eshte e ardhmja qe presim nga iniciativa?
....
Ky ishte vetem takimi i pare "live" pasi takimet me PERfACTs jane te perditshme per ata qe na ndjekin on-line... 
Kete vit shpresojme te rritemi ne numer, ne menyre qe takimi yne i dyte ne Tirane te jete frytdhenes dhe i kendshem... Presim mendimet tuaja lidhur me kete mbremje sikurse ju ftojme te na sugjeroni pikepamjet tuaja lidhur me PERfACTs dhe tematikat qe ne trajtojme.

Se shpejti do te publikojme fotot e kesaj mbremje...

*irsiB dhe Elma* ju falenderojne dhe ju presin ne takime te ardhshme! 

Oct 26, 2011

Gjuha shqipe...pasuria shqipe!

Perse shkruaj, lexoj, mendoj, enderroj dhe madje FLAS shqip?
Ja disa prej arsyeve:
sepse jam shqiptare, 
kam lindur ne Shqiperi,
kam mesuar alfabetin dhe vitet e para te shkolles i kam kryer ne Tirane,
jam e apasionuar mbas gjuhes letrare shqiptare,
mundohem te pasuroj shqipen time me dialektizma qe i vleresoj interesante...
POR mbi te gjitha: sepse jam KRENARE qe flas gjuhen e gjysherve, stergjysherve dhe mamase time! (oh, sa atdhetare!)


Antiteza ne kete dialog me veteveten, eshte se une nuk jetoj ne truallin ku kjo gjuhe flitet dhe perdoret nga shumica e shtetasve e saj...(ndoshta jo te gjithe?!)
Megjithate jam e bindur qe jo vetem s'do ta harroj kurre por dhe do perpiqem te flas e shkruaj ne menyre te drejte sa te mundem.
S'di si t'i pershkruaj ata qe ne aeroportin "Nene Tereza" flasin shqipen "e shtremberuar" nga gjuhet e huaja te shteteve ku jetojne!


"E ç'te duhet shqipja?" - me tha nje dite nje mikeshe - "Ti s'jeton ne Shqiperi dhe kudo jashte ketij shteti nuk flasin shqip...".


Shume e drejte por sipas meje nuk eshte ZGJEDHJE te flasesh nje gjuhe...eshte PASURI!
Kur mendojme se anglishtja apo frengjishtja, italishtja apo gjermanishtja jane gjuhe te bukura dhe me VLERE mos harrojme se me shqipen kemi hedhur hapat e pare, belbezimet e para dhe gabimet e para i kemi bere ne shqip...
Le te mbledhim ca fjale te mrekullueshme qe kemi shtremberuar ne femijerine tone:
Tregojne se une thosha: "gagale" ne vend qe te thosha "PORTOKALLE". Im vella u desh te behej 4 vjeç qe te mesonte: se  "talovina" thuhej TAVOLINA.
Sa prej nesh thoshin:
"kulole"       = akullore
"ai"             = kali
"treni"         = qeni
"kecebeu"    = Skenderbeu
"valatriçe"   = lavatriçe
"xhinxhir"   = zinxhir
"vizuri"       = vizore
"lajem"       = lahem
"xhuxhuke"  = gjyslyke (syze)
"puc"          = kepuce
"çuçu"         = qumeshti
"bua"          = uje
"da-da-da"   = shetitje
"pacim"       = mire u pafshim
"ape"          = çorape
Me thoni c'kujtoni nga femijeria juaj?


Une kam ne buze gezimin e fjaleve te reja qe mesoja dhe me vone flisja ne SHQIPEN time te dashur!
Nuk dua te ve gishtin mbi ata qe ende nuk e shkruajne apo e flasin ne menyre korrekte ose me dialektizma... Studimi i vazhdueshem i "gjuhes shqipe" duhet te jete kenaqesi e jo vetem nje barre e rende ne çanten e shkolles si "detyre shtepie"!


Le te perkthejme huazimet se ne fund te fundit shqipja nuk eshte kaq e varfer ne terma...Ruani kete gjuhe me te gjitha forcat tuaja. 
Per mua eshte me e bukura ne bote!


(Ju kerkoj falje per mungesen e germes se dashur "ë" = 'alt137')
Corfu Channel Incident
WHAT HAPPENED 65 YEARS AGO?

Incidenti i Kanalit te Korfuzit
CFARE KA NDODHUR 65 VJET ME PARE?

Ne 22 Tetor 1946, kater luft-anije britanike dolen ne kanalin e Korfuzit dhe filluan lundrimin drejt veriut. Lane ne te majte vijen nderkombetare dhe sipas qeverise shqiptare hyne ne ujerat tona. Tirana deklaroi se ato nuk kishin marre leje per kete levizje por urdheri per t'i goditur ato nuk u mor. Sipas kryeministrit shqiptar Enver Hoxha, kur luft-anijet po i afroheshin bregut papritmas kishin filluar shperthime dhe dy prej tyre kishin marre flake. Nje vedet shqiptare kishte shkuar per tu dhene ndihme dhe per te sqaruar arsyen e shkeljes se tokave tona territoriale. Asnje shpjegim nuk kishin denjuar ti jepnin anglezet per kete shkelje flagrante te integritetit tone. Si pasoje e shperthimit, njera anije u demtua rende dhe nje tjeter po ashtu pesoi demtime. Dyzete e kater marinare angleze humben jeten dhe shume te tjere u plagosen. Britania e madhe akuzoi boterisht Shqiperine se kishte vendosur minat ne kanalin e Korfuzit, ose se kishte pasur dijeni per vendosjen e tyre. Shqiperia e pergenjeshtroi kete gje. Ceshtja iu referua gjykates se Hages. Ne Hage qeveria shqiptare u shpreh se nuk dinte gje per vendosjen e minave, se nuk dispononin te tilla, as mjete, as specialiste per vendosjen e tyre. Gjykata e Hages hodhi poshte mundesine e vendosjes se minave nga ana shqiptare, por nenvendosi ta quaje Shqiperine fajtore sepse kishte dijeni per to dhe nuk kishte njoftuar.
Ne dhjetor te 1949, gjykata e Hages vendosi qe Tirana ti paguante demshperblim Anglise 843.947.000 sterlina. Shqiperia refuzoi me justifikimin se nuk ishte as fajtore dhe per faktin se caktimi i shumes se demshperblimit nuk ishte kompetence e asaj gjykate. Si kunder pergjigje, Britania e madhe bllokoi ne nje banke ne Londer deri ne zgjidhjen e konfliktit, arin e Shqiperise qe ishte grabitur nga forcat gjermane ne terheqje.
Kerkimet e mevonshme kane hedhur drite per ate qe njihet Incidenti i kanalit te Korfuzit.

Emisioni: Opinion
Data: 24-10-2011

Te ftuar:Paskal Milo - Historian
Artur Mecollari - Zv. Komandant i Forcave Detare
Auron Tare - Studiues
Sokol Nako - Avokat
Klikoni linkun e meposhtem per te pare emisionin e plote.
http://www.tvklan.al/emisioni.php?id=3750#


Falenderojme z. Auron Tare per kete informacion.
http://www.auronexpeditions.com/

Oct 25, 2011

Question of the Day | Liberate the Curiosity & Creativity of Multitudes

What is the Political Economy of Social Creativity??
Is Creativity a Means of Production or a Fetish of Consumption??
How do we Activate a New Language to Liberate Our Voices??

Cila eshte Ekonomia Politike e Krijimtarise Shoqerore??
A eshte Krijimtaria nje Menyre Prodhimi apo nje Fetish Konsumimi??
Si mund te Aktivizojme nje Gjuhe te Re per te Cliruar Zerat Tane??

via The New Yorker Cartoons

Oct 23, 2011

Majda Mano - writer!


Ne fakt asnjehere skam provuar te shkruaj per dashurine...mbase sepse eshte bere aq objekt i gjere trajtimi!

Ne te tilla raste e arsyetoj, i trembem ose renies ne te njejtat perzgjatje, ose gjenise te te gjeturit te ca pershkrimesh mrekullisht te thjeshta; qe po me te njejten thjeshtesi te bejne te mendosh se po kupton per te paren here; nje nga perzgjatjet te me te  vjetri subjekt qe behesh me dije sikur per te paren here..

Ndaj me sherbeu kjo goxha paranteze per te thene se s'jam e zonja gjate te ndalem te bej dot nje shkrim befasues!
Frymezimin e morra nga...as vete se di...di  ama qe per me te vjetren ndjesi  te bukur ne bote, sqenka  vertet fare e thjeshte te hidhke llafe...

Shkurt miq, kjo eshte nje nga ato tema qe une kam frike dhe s'guxoj te flas, jo per mungese dije sigurisht, por mbase per 'mungese jo mungese' ndjeshmerie...
Fola dhe s'thashe asgje deri tani...e di!
Mire sikur ta provoj...
Reflektoja dje, 
kur shikoja "the end-et" e librave se time bije, "dhe ata jetuan te lumtur deri ne fund te diteve t tyre".
Fraze mashtruese, jo?!


Qe te vegjel na mesojne te besojme se cdo gje e bukur perfundon domosdoshmerisht bukur dhe perfundimi ndjesor qe na vuloset. 
Behuni te ndjeshem, dritherohuni; aq here qe funde te tilla s'marrin jete... Genjeshtra te medha!
Keshtu na kane nuancuar idene se ne jete duhet te qajme per perfundime qe s'marrin pritshmerine e imagjinuar...,ja kaq me frymezoi mua. 
Me frymezoi per te thene se sikur nje copez reflektimi do e kthenim tek te pranuarit e realiteteve ashtu sic vijne... jo vetem do te na bente ti perjetonim me pak me pak "patetizem shemtaraq".


Perfundimin e gjerash te bukura, por do te na ambientonte me rendesine e bukurise te po aq te madhe, sa c'mund te sjelli edhe pranimi ne heshtje i idese te te menduarit; se jeta jo gjithnje kur servir funde te trishta, eshte domosdoshmerisht e dhimshme! 
Mund te jete po aq edhe magjike...po aq edhe reale, per te mjaftuar e thene se realet jane gjithnje me te bukurat gjera. 
Sado me te trishta qofshin!

",,,dhe ata vazhduan te jetonin 'ashtu sic ju erdhi'... lumturine apo trishtimin e asaj qe dynjaja ju kish mesuar te kuptonin aq rendom!



'Fabula reale ne jete; e shtjelluar ne kohera reale...jo moderne. Jam demode une...por e quaj te tille thjesht per te qene korrekte me realitetin ku jetojme... mire a i keq pastaj... Mjaft!...s'na pushoi goja se e etiketuari, le t'ia leme ardhshmerise te perfundimeve; t'iu futen te tillash konkluzionesh.
.... dhe pranuan me dinjitet, te mos benin qarramanet, as frikacaket, por thjesht te arsyetuarit "jeta mund te vazhdoje te jete e bukur edhe duke bere paqe me gjetjen e bukurise ndjesore edhe te te tilla 'the end-e'.........

Se Bashku Kunder Kancerit te Gjirit! Breast Cancer Awareness in Tirana

***Many thanks go to YWCA of Albania for organizing an important event such as this one. Hope to see everyone there.
Në kuadrin e muajit ndërkombëtar të luftës kundër kancerit të gjirit, Shoqata Kristiane e Grave Shqiptare (YWCA of Albania), në bashkëpunim me Ambasadën Amerikane në Tiranë, Bashkinë e Tiranës, Institutin e Shëndetit Publik, Spitalin HYGEIA në Tiranë, kompaninë celulare AMC, UNFPA, kompaninë farmaceutike Hoffmann-La Roche, kompaninë Top-Media, Ferano-Group, klininkën Blue Medical Center si dhe Sheraton Tirana Hotel, organizon për të tretin vit radhazi veprimtarinë, Së bashku kundër kancerit të gjirit!
Veprimtaria do te celet me nje tubim ne sheshin perpara Galerise Kombetare te Arteve, ku do te shperndahen materiale informuese e promovuese (fletepalosje, broshura, bluza e kapele me simbolin e luftes kundra kancerit te gjirit etj.) per menyrat e zbulimit te hershem te kancerit te gjirit.

Veprimtaria do te vijoje me fjalet e shkurtera pershendetese te disa prej perfaqesuesve te institucioneve dhe korporatave, qe kane kontribuar per realizimin e saj, si dhe te disa grave te mbijetuara nga kanceri i gjirit.

Me pas do te vijohet me ecjen tradicionale, e cila kete here do te zhvillohet duke nisur nga sheshi perpara Galerise, pergjate rruges "Murat Toptani", me destinacion sheshin perpara Akademise se Shkencave.

Ne perfundim te ecjes, pjesemarresve te interesuar do t'u jepet mundesia qe, ne disa cadra te ngritura enkas, te ndjekin biseda informuese per menyrat e zbulimit te hershem te kancerit te gjirit, zhvilluar nga mjeke te spitalit Hygeia; te kryejne ekzaminime falas si dhe te pajisen me nje kupon per kryerjen po falas te nje mamografie ne mjediset e spitalit Hygeia dhe te Blue Medical Center.

Shpresojmë së tepërmi të jeni pjesëmarrës në këtë veprimtari shumë të dobishme për shëndetin dhe mirëqenien e gruas, jo vetëm për të përfituar nga shërbimet që do të ofrojnë, por mbi të gjitha për t’u ndërgjegjësuar mbi domosdoshmërinë e zbulimit të hershëm të kancerit të gjirit.

Nuk duhet harruar: Kanceri I gjirit vret më pak, nëse zbulohet shpejt!!!
Ju ftojmë që me datë 30 tetor 2011, ora 10:00, të mblidhemi përpara Galerisë Kombëtare të ArteveTiranë.

Ju mirëpresim!
Breast Cancer Walk in Tirana

Sunday, October 30 · 10:00am - 1:00pm
Para Galerisë Kombëtare të Arteve

Rruga "Murat Toptani"
Tirana, Albania

RSVP ketu: YWCA of Albania

Oct 22, 2011

Koncert DUO Florian Stubenvoll & Rudina Ciko | Tetori Gjerman

www.tetori-gjerman.com
Duo Clarinet and Piano Concert,  featuring contemporary and romantic European music by Carl Maria von Weber, Robert Schumann, Franz Liszt, Francis Poulenc, and Johannes Brahms.
Sunday, October 23, 19:00
Opera House
KLASIK programs are usually free.
=======================================================
Koncert DUO Florian Stubenvoll (Klarinetë) dhe Rudina Ciko (Piano)
E diele, 23 tetor 2011, ora 19.00, Teatri Kombëtar i Operas dhe Baletit, Tiranë
Konzert DUO Florian Stubenvoll (Klarinette) und Rudina Ciko (Klavier)
Sonntag, 23. Oktober 2011, 19.00 Uhr, Nationaltheater für Oper und Ballett in Tirana
=======================================================
Koncertet e DUO Florian Stubenvoll (Klarinetë) dhe Rudina Ciko (Piano) vijnë në Shqipëri në kuadër të “Tetorit Gjerman” dhe hapin sezonin ndërkombëtar të muzikës “Klasik” të vitit 2011-12, edicioni i 12-të. Ky sezon koncertor do të shfaqet para publikut të tij me artistë nga vendet evropiane dhe të mesdheut duke u fokusuar në bashkëpunimin e artistëve ndërkombëtarë me artistët shqiptarë.
DUO Klarinetë dhe Piano bashkon në një bashkëpunim një artiste shqiptare dhe një artist gjerman. Programi ofron një udhëtim në krijimet e përfaqësuesve më të mirë të muzikës romantike e kontemporane evropiane: do të luhen pjesë nga Carl Maria von Weber, Robert Schumann, Franz Liszt, Francis Poulenc dhe Johannes Brahms.
***
Das Konzert des Duos Florian Stubenvoll (Klarinette) und Rudina Ciko (Klavier) im Rahmen des "Deutschen Oktobers" ist der Auftakt der Konzertreihe „Klasik“, die in der Saison 2011/12 zum zwölften Mal stattfindet. Diese Konzertreihe stellt dem albanischen Publikum Künstler aus Europa und den Mittelmeerländern vor und will den Austausch zwischen albanischen und internationalen Künstlern fördern.
Das Duo Klarinette und Klavier führt eine albanische Künstlerin mit einem deutschen Künstler zusammen. Das Programm bietet eine Reise durch die Kompositionen der wichtigsten Vertreter der romantischen und zeitgenössischen europäischen Musik: gespielt werden Stücke von Carl Maria von Weber, Robert Schumann, Franz Liszt, Francis Poulenc und Johannes Brahms.
www.tetori-gjerman.com

Let's Meet by the River | Audio-Visual Concert

LET´S MEET BY THE RIVER është një eveniment unik Audio-Visual, që vjen si bashkëpunim midis tre artistësh: Nertila Seferaj pianiste nga Shqipëria, Martin Fuchs perkursionist dhe Tobias Donat artist viziv nga Gjermania.
Kjo shfaqje ofron njëkohësisht një koncert muzikor dhe një perfomancë vizive. I konceptuar si një koncert me kohëzgjatje të plotë, e gjithë skena do të funksionoje si një ekran ekspozimi për një instalacion viziv i përbërë nga elemente filmik që ndërthuren në mënyrë të natyrshme me performancën muzikore. Muzika Live dhe Arti Live do të shkrihen në një djalog magjepsës, gjë që e bën këtë koncert unik.
LET´S MEET BY THE RIVER është pjesa e parë e një serie aktivitetesh bashkëpunimi midis Muzikës dhe Artit Viziv të konceptuara nga
Tirana Art Lab Qendër për Artin Bashkëkohor për vitin 2011/2012. Ky aktivitet u zhvillua në kuadër të Tetorit Gjerman 2011.
LET´S MEET BY THE RIVER is an Audio-Visual event made possible through the collaboration of three emerging artists: Nertila Seferaj (piano), Martin Fuchs (percussion) and Tobias Donat (Visuals).
The event suggests a visual arts performance and a musical event at once. Conceived as a full-length concert, the whole stage will be utilized as a display for a multi-layer visual installation, that is intrinsically linked to the musician's performance. Live-Music and Live-Art merges into a fascinating dialogue, which makes this concert one of a kind.
LET´S MEET BY THE RIVER is the first part of a series of music & visual arts collaborations that has been developed by the
Tirana Art Lab – Center for Contemporary Art, for 2011/2012. The event took place in the context of the German October 2011.
---------------------------------------------------------------------------
After attending the first night of this concert I can say I really enjoyed it. The interplay between the moving images and the music made me feel a part of the life displayed on film and at the same time nostalgic of it. I was the person walking on the street but also the spectator watching it from a far. I was both immersed and distant. The music suggested an extension of the physical space shown on the screen [indicated by the movement of characters: people, cars, buildings, trees] by adding layers to the film not as a replacement for the ones that were taken away [i.e. sound], but to introduce other dimensions, situating it in a much deeper context, an emotional one. Visual elements of speed, zoom, focus, and scale were translated into sound through levels of engagements that captured and held the attention of the audience, creating a dialog of involvement and separation which i felt.


Here are some photos from this event.

photos copyright diagstudio

Oct 21, 2011

Kryeqyteti une....La nostra Capitale...Our Capital City....

 

Projekti "Sheshi Skenderbeu"  - Tirana
Il progetto "Piazza Skenderbeg- Tirana
The project "Square Skenderbeg" - Tirana

 
Tower - Tirana

Oct 14, 2011

Tirane, 14 tetor 2011

Tirana, 14 ottobre 2011 - Nasce la Gran Loggia di Albania


Venerdì 14 ottobre, a Tirana, nascerà ufficialmente la Gran Loggia d'Albania. 
L'evento, particolarmente atteso, vede il Grande Oriente d'Italia tra i fondatori della Fratellanza albanese, in veste di Gran Loggia Madre. 
Con il Gran Maestro Gustavo Raffi, che ha fortemente creduto nel progetto di installare la Gran Loggia, saranno presenti 12 Gran Logge e le rappresentanze delle comunioni massoniche europee.
La cerimonia di installazione verrà officiata dal Segretario Generale della Conferenza Mondiale delle Gran Logge, Thomas Jackson, dal Gran Maestro del Grande Oriente d'Italia, dal Gran Maestro di Grecia, Nicolaos Vourgidis e dal Gran Maestro di Serbia, Petar Kostic.

Si compie così un percorso iniziato nel 2008, quando in seno al Grande Oriente d'Italia furono costituite tre logge in Albania, iniziando all'Arte Muratoria solo i Fratelli ivi residenti. Superato il periodo di gestazione e vagliati i candidati con una precisa selezione volta a eliminare sul nascere il rischio di infiltrazioni da parte di faccendieri, avventurieri e personaggi riciclati del passato regime dittatoriale, la Massoneria albanese presenta il volto nuovo dei giovani e delle energie positive.

Da Tirana viene perciò un messaggio forte: 

la Libera Muratoria unisce lì dove nel mondo profano sussiste invece odio etnico o religioso, divisioni per credo o appartenenze. 
Il fatto che serbi e greci, storicamente in conflitto con gli albanesi, siano protagonisti di questo evento, è un messaggio di luce per l'uomo. 
E un segno di speranza per la storia europea

Oct 11, 2011

Think Different | Steve Jobs

via open culture

The first "Think Different" advertising campaign narrated by Steve Jobs in the 1990s includes 17 iconic figures that have changed the world: Albert Einstein, Bob Dylan, Martin Luther King, Jr., Richard Branson, John Lennon, Buckminster Fuller, Thomas Edison, Muhammad Ali, Ted Turner, Maria Callas, Mahatma Gandhi, Amelia Earhart, Alfred Hitchcock, Martha Graham, Jim Hanson, Frank Lloyd Wright, and Pablo Picasso.


"..because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do."-Steve Jobs

We invite all of you to break the rules, cross the boundaries, and change the status-quo.

Oct 9, 2011

Majda Mano- writer


Si ben ti PA mua?
 
Si bej une pa ty???
E ku ta di? ...dmth e di por pse duhet ta mendoj; ose me  mire e mendoj por pse duhet tia shqiptoj vetes? 
Nese rri dhe coj ne mend keto, me mire qe bej dhe pa ty...
Ti  ma mbush koken, me pyetje, ti  me trishton kur te shoh  qe as vete s'di ku je, ti je nje i coroditur...Boll jam e coroditur e cte te dua te bej  me ty? ...apo qe te coroditem me keq?
Ti je nje i pandreqshem qe  kam frike do me c'ndreqje dhe mua; je nje i semure qe shtyn ilacet; je nje pamjaftueshmerisht i pakenaqur. 
C'te te dua? 
Te shtosh pakenaqesite e mia...
Je nje mendjemadh i lodhshem qe mburret  me fasadat e vockla te shtirura dhe... pastaj shitet ne nje treg cirku,me protagoniste qe kujtojne se me bejne per te qeshur, kur pervecse ate s'me imponojne. 
Ti mund te ndryshosh  neser, sigurisht edhe kete e di. Por ciles sigurie duhet ti vihem perballe per kete?!
Jane  pyetje qe mos kujto me duket vetja e shkathet  teksa i formuloj. Aspak! Me duket  mjerane ndoshta...dhe  kjo eshte  jo pak e dhimshme, per me  teper kur te gjitha tingellojne te formuluara retorikisht, atehere qe eshte gjithcka pervec kesaj  qe me shkon ne  mendje teksa i shkruaj,,,,
Sa pafundesisht  do te doja te me  ktheheshe (por jo me indinjate). Kete jo thjesht.... thjeshtesisht, qetesisht; te me thoje qe gabohem...kaq! 
Nuk  kam nevoje per argumenta, ato me lodhin, i kam te degjuara, kerkoj  vetem nje mimike qe une do e pershendes  sic pershendetet nje i panjohur,,,nje i panjohur i njohur, ne rastin tim??
Me kuptove?
Jo???

E dija...me mire keshtu!
Ti  vetem  ndrysho  dhe  une jam  gati  te  behem ure! Jam  gati  te mos bej me as pyetje, ,jam gati  edhe heret e para te sapondryshimit te bej sikur nuk shikoj.
Si?? Po e kuptova...po sigurisht  qe do te te rri prane...kush te tha te kunderten??
Keshtu  t'u  duk gabim  tu  duk....
Keshtu e thashe ?
Kush  une?
T'u degjua  gabim atehere?
S'mbaj  mend asgje, cfare thashe?
Si? 
Ti po qesh...te pelqen me shume  keshtu...hahahahaha po e dija edhe une  prandaj me erdhi kaq spontane te te genjeja...
Me  genje  dhe ti  ndonjehere! Vetem  genjeshter kunder ndryshimit mos qofte!
Si?
Po  me pyet  prape tani? ...hahaha po e di  cfare do te  degjosh c'kujtove; atehere  une do  perpiqem te ta them  edhe me  bukur  nga ajo qe doje te degjoje: "UNE NUK BEJ DOT PA TY"...jo  "une nuk bej DOT pa ty!"
E kuptove ndryshimin, une po kafshoj veten perdite ne berjen time per te te bere ty,,,
Une duhet te jem "me e bukur", qe te meritoj  te behem pjese e ndryshimit tend te bukur...nuk e dije?
Sigurisht qe s'je i bukur, sta kisha thene? Por pa mungesen e asaj bukurise tende une ndihem aq cuditerisht e manget...
Degjoj  perdite "mungese bukurite" e tua; ta dish sa brengosem, ta dish sa inat te marr...ta dije sa "budallaqe e pandreqshme" i  them vetes ne heshtje?....dhe  sme pelqen  fare (urrej ti  them vetes budallaqe, me duket  kulmi i  fundit!). Por ja qe edhe  kete e bej.
Si  te dukem  shpirtmadhe, tolerante e sakrifices??? hahahahahahhahaha kam  qeshur me te madhe!
Nuk  jam  asnjera  nga keto  dhe  as qe dua ta kerkoj  ne c'liber rri prehet teoria e shemtuar per te bere viktimen e shtirur! Une  nuk  jam  e shtirur e ca me pak viktime...Une jam nje pandreqshmerisht e pandreqshme.
...mbase, po ja si ty! 
E kuptove  tani  pse nuk  bej  dot  pa simbiozen  me ty? 

Ishte kaq e thjeshte... Ah  vetem duhet te bejme nje pakt perpara: une dua te  ndryshoj  nga te  qenit "pandreqshmerisht e pandreqshme" ;ndaj  me  duhesh ti....dhe  indirekt ti  mua. Sepse  ti  me jep  ate  force qe perfeksioni gjetke ma ndan  ne mijera copeza...
Me prit  atehere. Une te premtoj se do te vij...sepse dua ti  mesojme njeri tjetrit  sesi  edhe me pak jo te mire, mund te bashkejetojme shume mire bashke...

LETER  e hapur drejtuar asaj qe ka gjithcka pa te cilat une s'mund te bej  pa..........SHQIPERISE! Kujt kujtuat tjeter?

Oct 8, 2011

PechaKuchaNight SARDEGNA -14 TETOR 2011



Sardi creativi di tutto il mondo? Riunitevi con un’idea che arriva dal Giappone. Sbarca a Cagliari, infatti, la Pecha Kucha Night, format molto originale, oggi presente in circa 430 città sparse in tutto il mondo. 
Nei dettagli, si tratta di una maratona dedicata alla creatività che ha l’obiettivo di indagare e far conoscere i fermenti del luogo ospite, e che vuole essere un momento di incontro e confronto per i giovani che si muovono nell’ambito delle industrie creative, dagli stilisti ai designer, dagli architetti ai grafici, dai fotografi agli artisti fino agli scrittori, ai musicisti e ai videomaker, ai comunicatori e a coloro che operano nell’editoria…
Tutto, nel corso di una notte. 

Per l’esattezza, in questo caso, quella del 14 ottobre, che dalle 20.20 vedrà sfilare idee e stimoli nella cornice del Chiostro della Facoltà di Architettura. Ma attenzione: per candidarsi e raccontare il proprio progetto (senza essere prolissi, possibilmente) bisogna inviare le proprie proposte entro e non oltre il 30 settembre. 
La prima Pecha Kucha Night cagliaritana, in partnership con la Facoltà di Architettura dell’Università locale e Kleyn Ditham Architecture, si svolge nell’ambito del festival Alig’Art, dedicato alla sostenibilità
Il tema? 
Attualissimo: riguarda l’abitare, possibilmente sostenibile
http://pechakuchacagliari.files.wordpress.com/2011/09/call-for-entries-locandina03.jpg?w=435&h=608



Oct 6, 2011

STEVE JOBS 1955 - 2011


Featured Artist | Anri Sala

Anri Sala

1395 DAYS WITHOUT RED In collaboration with Ari Benjamin Meyers.

Showing at the Pompidou Centre:
October 7-8 2011
20h30 (60 mn)

1395 Days Without Red was conceived, developed and filmed as a collaborative film project by Sejla Kameric and Anri Sala. It was made in collaboration with Liria Begeja and Ari Benjamin Meyers.
A film collaboration between Albanian artist Anri Sala and Šejla Kamerić, an artist and film-maker born in Sarajevo in 1976. Kamerić lived through the siege in her late teens, while Sala (born in 1974) grew up under Albanian communism, once making a film about his mother's enthusiastic support for the Enver Hoxha regime. The two artists recreate daily life in Sarajevo between 5 April 1992 and 29 February 1996. Their work shuttles between the streets, with their constant threat of death or maiming, and a rehearsal, by the Sarajevo Philharmonic Orchestra, of the first movement of Tchaikovsky's 6th Symphony, the Pathétique, conducted by American composer Ari Benjamin Meyers. The musicians play in their overcoats, as they did during the siege, in a Tito-era building used by the populace at the time as a sort of indoor street. (via The Guardian)
The Pompidou Centre is showing the film of Anri Sala.

Anri Sala via CuratedMag
Artisti shqiptar Anri Sala eshte shpallur fitues i ABSOLUT ART AWARD 2011. Projektet e tij (interactive/video) interesohen dhe reflektojne mbi temat e historise dhe kujtimeve, duke perdorur koncepte rrefimi qe sfidojne kufijte e realitetit modern.

Per t'u njohur me mire me artistin si dhe me punen e tij artistike deri tani klikoni ketu CuratedMag.


Oct 3, 2011

Open Invitation | One Shot: The City


Invitation by 

ONE SHOT: The City, nje konkurs fotografie qe fton fotografe nga e gjithe bota te paraqesin imazhe qe tregojne dicka mbi qytetin, cdo qytet, kudoqofte - nepermjet njerezve, rrugeve, dhe peisazheve.
Imazhet e zgjedhura do te paraqiten ne Los Angeles ne 2012.
Afati i fundit: 15 Dhjetor, 2011

ONE SHOT: The City, a photo contest that invites photographers around the world to submit images that tell a story about the city, any city, anywhere - through people, streets, and cityscapes.
The selected images will be presented in Los Angeles in 2012.
Deadline: December 15, 2011

ONE SHOT: The City, un concorso fotografico che invita i fotografi di tutto il mondo a presentare immagini che possano raccontare attraverso le persone, le strade e i paesaggi della città, qualsiasi città del mondo.
Le immagini selezionate saranno presentate a Los Angeles nel 2012.
Scadenza: 15 Dicembre 2011

*** Per me shume konkurse shkoni tek Abitare.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Oct 2, 2011

Ways of Seeing | The Persistence of Meaning

Ways of Seeing, is a 1972 BBC TV series that challenges the traditional way of looking at European art (during 1400s-1900s), by introducing a postmodern way of appreciating it through reproductions and the context in which they are seen. (Watch part 1 here.)
Here’s is part 2.

Ways of Seeing eshte nje seri televizive e dhene nga BBC ne 1972 qe sfidon menyren tradicionale te shikimit te artit Europian (gjate viteve 1400-1900), duke paraqitur nje menyre postmoderne te vleresimit te tij permes riprodhimeve dhe kontekstit ku ato shihen. (Shihni pjesen e pare ketu.)
Ja ku eshte pjesa e dyte.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
“All photographs are there to remind us of what we forget. In this -- as in other ways -- they are the opposite of paintings. Paintings record what the painter remembers. Because each one of us forgets different things, a photo more than a painting may change its meaning according to who is looking at it." -John Berger

"Fotografite na kujtojne ate qe harrojme. Per kete gje–si dhe per te tjera –ato jane e kunderta e pikturave. Pikturat regjistrojne ate qe piktori kujton. Meqe secili nga ne harron gjera te ndryshme, nje foto me shume se nje pikture mund te ndryshoje kuptimin e saj sipas personit qe e sheh.” -John Berger



[transkript]"Por, ju mund te thoni qe pikturat origjinale jane ende unike. Ato duken ndryshe nga cfare shihni ne ekran. Kjo pikture nga Leonardo eshte ndryshe nga cdo tjeter ne bote. Origjinalja ndodhet ne Galerine Kombetare; nuk eshte e falsifikuar, por autentike. Nese shkoj atje dhe e shoh kete pikture, duhet te jem ne gjendje ta ndjej autencitetin e saj. Pothuajse cdo gje qe mesojme ose lexojme ne lidhje me artin inkurajon nje qendrim dhe nje ndjenje te tille.

[2:09] Pse eshte kaq e rendesishme ta ruajme dhe ta shfaqim kete pikture nga Leonardo? Ajo ka fituar nje lloj mbreselenie te re, por jo prej imazhit, apo kuptimit te saj. Eshte bere misterioze perseri per shkak te vleres qe ka ne treg; vlere qe varet nga autenciteti e saj. Kurse tani qendron varur ne galeri, si nje relike ne nje vend te shenjte. Nuk dua te sygjeroj se nuk ka mbetur gje per te perjetuar perpara veprave origjinale te artit, pervec njefare ndjenje madheshtore; sepse ato kane mbijetuar, sepse jane te verteta, sepse kane nje vlere absurde. Akoma me shume eshte e mundur, por vetem nese arti zhvishet nga misteri dhe feja e rreme qe e rrethojne. Kjo fe, e lidhur zakonisht me vleren monetare por gjithnje e bere ne emer te kultures dhe qyteterimit, zevendeson ate qe pikturat humbasin kur kamera i ben te riprodhueshme.
[muzike]
Galeria Kombetare shet me shume riprodhime te kesaj pikture se gjithe te tjerat. Cfare kuptimesh marrin keto riprodhime kur varen ne muret e cdo shtepie? Sa te ndryshme jane ato nga origjinali -kur Leonardo perpunonte idete e mundshme per nje pikture?

Kamera, duke e bere vepren e artit te transmetueshme, ka shumefishuar kuptimet e saj te mundshme dhe shkaterruar kuptimin unik origjinal. Kane fituar gje veprat e artit nga kjo? Ato kane humbur dhe fituar. Gjeja me e rendesishme ne nje pikture eshte imazhi i saj fiks (i palevizshem) dhe i heshtur. Nuk mund te demonstroj dot palevizshmerine sepse linjat ne ekranin tuaj jane gjithmone ne levizje, ashtu sic jane dhe faqet e librit; por mund te vertetoj heshtjen.
[heshtje] 

Ngadonjehere, heshtja e panderprere si dhe prania fikse e piktures eshte e mrekullueshme.
[heshtje]
Kjo eksperience nuk ka te bej fare me ate qe na mesojne per artin. Piktura, absolutisht ne heshtje, behet nje korridor qe lidh momentet e imazhit te saj me ato ne te cilat ne e shohim. Dicka leviz ne ate korridor me nje shpejtesi me te madhe se drita, duke vene ne dyshim dhe sfiduar menyren se si e masim kohen.

Meqe pikturat qendrojne te heshtura dhe kuptimi i tyre nuk eshte me i lidhur me to por behet i transmetueshem, ato bien pre e manipulimeve. Mund te perdoren per te bere argumente komplet ndryshe nga kuptimi origjinal; dhe meqe jane fikse dhe pa ze, menyra me e lehte per ti manipuluar eshte perdorimi i levizjes dhe tingullit. Kamera afrohet dhe zmadhon vetem nje detaj. Kuptimi i saj ndryshon. Nje figure alegorike behet nje vajze e bukur kudo. Nga nje bote e cuditshme poetike metamorfoze, nje qen mund te kthehet ne nje kafshe shtepiake, por jo si qeni i zerit te te zotit.
Kuptimi i nje pikture te shfaqur ne film ose televizion mund te ndryshoje akoma me rrenjesisht.


[6:50] Kjo eshte nje pikture nga Bruegel – Rruga drejt Kalvarit. Nese e shihni te gjithe imazhin, ai tregon hidherim, torture, dhe mbi te gjitha egersine, kureshtjen e etur, supersticionin e vrullshem te turmes. Nese kjo percaktohet si nje pikture fetare, atehere eshte cuditerisht laike; por veshtiresia qendron se po te ishte e tera ne ekran, nuk do shihnit shume. Mezi prisni sa te afrohet kamera qe te ekzaminoni detajet. Por sapo ndodhe kjo, efekti i plote i piktures ndryshon. I jep nje hije fetare."



If a work of art is valued in time, then how do we measure this value?
Does it gain value through time by the multiplication of its meanings?
Does it lose value through time from the loss of its authenticity?
What is its true value?
Monetary? Historic? Cultural?
Or the personal (latent) one that invokes in the viewer bits of awe, beauty, mystery, and genuine presence?

Nese nje veper arti vleresohet ne kohe, atehere si mund ta masim kete vlere?
A i rritet vlera ne kohe nga shumefishimi i kuptimeve te tij?
A i bie vlera ne kohe nga humbja e origjinalitetit te tij?
Cila eshte vlera e tij e vertete?
Monetare? Historike? Kulturore?
Apo ajo personale (e heshtur) qe ngjall tek shikuesi ndjenja mrekullie, bukurie, misteri, dhe nje prezence te vertete?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Na ndiqni per pjesen e trete te kesaj serie javen tjeter.

Oct 1, 2011

CFARE? WHAT? COSA?




MONUMENT KULTURE 
MBROHET NGA SHTETI


CULTURAL MONUMENT 
STATE PROTECTED

MONUMENTO CULTURALE
PROTETTO DALLO STATO