Jan 28, 2013

Street Art | Tetris Inspired Sculptures

[ALB]
Skulpturat e artistit suedez Michael Johansson të frymëzuara nga loja Tetris janë më shumë se kompozime arti në shkallë-reale. Ato përbëhen nga një grup objektesh të përdorur, secili me një histori të veçantë. Individualisht objektet janë vetëm sende pa lidhje, por kur organizohen dhe paketohen bashkë krijojnë një tërësi që i përshtatet çdo lloj hapësire intersticiale brenda dhe jashtë.

recollecting koganecho
Këto skulptura artistike, ashtu si dhe loja Tetris, nuk arrijnë dot sukses pa këto tre elemente:
- aftësia organizative e artistit
- madhësia, forma dhe ngjyra e objekteve
- hapësirat e veçanta ku ato vihen

Në një mënyrë apo tjetrën, ato na mësojnë aftësitë organizative që ndjekim në jetën personale dhe atë publike. 
- Si i shohim hapësirat që hasim çdo ditë; sidomos ato të ndërmjetme, të mbetura dhe intersticiale?
- Si i perceptojmë objektet që na rrethojnë; cilësitë e tyre vizuale, fizike dhe emocionale?
- Si i arranzhojmë ato? I bëjmë të përshtaten? I vëmë sipër njëri-tjetrit? I ndajmë apo i fshehim ato?

Skulpurat që shohim në foto janë interpretimi organizativ i artistit, veprimi dhe reagimi i tij ndaj këtyre hapësirave dhe objekteve. 

- Cili do të ishte veprimi [reagimi] juaj ndaj hapësirave dhe objekteve të tillë?

self-contained
Nëse keni luajtur ndonjëherë Tetris, atëherë i keni mësuar përgjigjet e pyetjeve të mësipërme duke e praktikuar sa më shumë, në mënyrë që të zbuloni çfarë lojtari jeni për të fituar lojën.
Këto skulptura bëjnë të njëjtën gjë. Ato e marrin ktë lojë nga ekrani dhe e vendosin nëpër shtëpi, ndërtesa dhe qytete. Live dhe 3D, duke përdorur objekte  zakonshme nga jeta e përditshme.

Në këtë kontekst të ri, pyetja e vetme për t'iu përgjigjur mbetet:
Si e percakton veprimi [reagimi] juaj ndaj hapësirave dhe objekteve të tilla, çfarë lloj individi, fqinji, banori jeni?

komplementar 
[ENG]
Swedish artist Michael Johansson's Tetris inspired sculptures are more than just large assemblage art pieces. They include an array of used objects that already exhibit their own distinct past. Individually they are just unrelated items but, when organized and packed together they create a whole that fits in all sorts of interstitial spaces inside and out. 

tetris witte de with
These artistic sculptures, just like the Tetris game, succeed because of three elements:
- the organizational skill of the artist
- the size, shape and color of the objects 
- the unconventional spaces they fit in


They have a way of teaching us organizational skills we follow in our personal and public life.
- How do we see the spaces we come across everyday; especially the negative, left over and interstitial spaces? 
- How do we perceive the objects that surround us; their visual, physical and emotional qualities?
- How do we arrange them? Do we make them fit? Do we stack them? Do we separate or hide them? 

The sculptures shown are the artist's own organizational interpretation, his [re]action to these spaces and objects.

- What would be your [re]action towards these kind of space and objects?

tetris-geozavod
If you've ever played Tetris, then you've learned the answers to the above questions by playing again and again in order to reveal what kind of player you are to win the game.
These life-sized sculptures do the same. They take the game out of the screen and into our homes, buildings and cities. Live and 3D, using objects of and in our daily lives. 

In this new context, the only question to answer remains: 
How does your [re]action towards both space and object determine what kind of individual, neighbor, resident are you?

via


***********************************************************************************

No comments: